Thursday, August 19, 2010

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΤΟ ΣΚΟΤΣΕΖΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ

Μέσα σε σένα χάνομαι. Χωρίς εσένα πιάνω τον εαυτό μου να θέλει να χαθεί ξανά. Που; Δεν ξέρω οπουδήποτε. Απέναντι η φωτογραφία σου με το βλέμμα σου με νόημα να κοιτά την ανατολή. Τα χέιλη σου χωρίς χαμόγελο. Κάπου υπάρχει κάποιος που ονειρεύεται το χαμόγελο σου... Είμαι σίγουρος. Πολλοί είναι αυτοί που το λαχταρούν. Λαχταρούν τα χείλη σου, όλα! Εγώ εδώ αποχαυνομένος ποιητής να κοιτά το μισοάδειο ποτήρι από σκοτσέζικο. Άρχισα πάλι να πίνω. Κοιτάζω ξανά την φωτογραφία σου μέσα στα μάτια σου. Τα μάτια αυτά που κοιτάζουν την ανατολή. Βλέπω τα πιο αχνά μου αστέρια στα μάτια σου. Με λιώνουν όπως ο ήλιος το χιόνι. Χείμωνας μεσα στο καύσωνα. Ο ιδρώτας να στάζει καθώς κάθε γουλιά από το σκοτσέζικο να μου φέρνει νεες λέξεις να εκφραστώ. Το μυαλό μου όμως γυρνά στην όψη σου, η οποία είναι παντού. Ναι είσαι παντού σε κάθε απόφαση. Επαγγελματική η μη είσαι παντού. Πριν προχωρήσω θα φέρω στο νου μου την όψη σου, το χαμογελό σου, τα μάτια σου. Αυτά τα μάτια που μοιάζουν με αστέρια στον ουρανό να λάμπουν και να φωτίζουν τον δρόμο μου. Αν μπορούσα να φτάσω και να κρατήσω ένα αστέρι κάθε φορά που με έκανες να χαμογελώ, θα κρατούσα όλο τον ουρανό της νύχτας στην παλάμη του χεριού μου. Μετά θα σε έπερνα αγκαλιά και δεν θα σε άφηνα ποτέ. Ποτέ πια να φύγεις μακριά μου. Ακόμα είσαι μακριά μου. Πολύ μακριά μου. Πόσο γλυκός μπορεί να είναι αυτός ο πόνος της απόστασης; Πόσο γλυκειά μπορεί να είναι η σκέψη σε σένα αυτή την νύχτα; καμία απάντηση! Δεν ξέρω... Αν με αγαπάς, αν με έχεις ερωτευτεί, γνωρίζω πως οι ποιητές πάντα έχουν την κατάρα του κατατρεγμένου. Υπάρχουν όμως κάποιες στιγμές που αυτά τα μάτια σου σπινθοβολούν βγάζοντας το πιο ερωτικό τους σημάδι. Ο λόγος σου είναι στιγμές που μου δίνει χαρά, σκεπτόμενος πως μπορεί να μου χαρίσεις αυτό που χρειάζομαι. Εσένα! Αν έστω και λίγο με αγαπάς και αυτή η αγάπη βρίσκεται στα όνειρά μου άσε με τοτε να κοιμηθώ για πάντα. Περιμένωντας λοιπόν, κοιτάζοντας την φωτογραφία σου, με μια γουλιά από το σκοτσέζικο σε χαιρετώ. Να είμασταν φίλοι είναι αυτό που πάντα ήθελα. Να είμαστε ζευγάρι είναι αυτό που ονειρευόμουν.

Η αγάπη αποτελείται από μία ψυχή που κατοικεί σε δύο σώματα κάνοντας πράξη των έρωτα. Ο έρωτας δίνει ανάσα στην αγάπη και η αγάπη ανταποκρίνεται στο αποτέλεσμα. Ακόμα και σε αυτό η ψύχή είναι μια που κατοικεί σε δυο σώματα! “Αριστοτέλης”

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

θα σου απαντήσω με ένα κείμενο που είχα γράψει το 2009 και μαλιστα είχα την χαρά να φιλοξενηθεί στο ράδιο της ΝΕΤ με την Νανά Τσούμα

" Ευτυχία για μένα είναι ενας αναπόφευκτος ερημότοπος σε μια πραγματικότητα που ίσως να μην είναι έτοιμη να αποδεκτή ο κοινός νους και η ψυχή ταυτόχρονα.

Καμιά φορά ακροβατώ ανάμεσα στην μοναχική αυτοδιάθεση και στην ποικιλόμορφη εικόνα μιας σχέσης.

Δεν είμαι σίγουρη ότι χρειαζόμαστε συντροφιά για να βιώσουμε την ευτυχία.

Αν τελικά η ευτυχία γερνάει και χάνεται μαζί μας και αυτό που μας μένει είναι πάλι ο εαυτός μας τότε πρωταρχικό ρολό παίζει η αρμονικότητα του είναι μας, παρά η συμφιλίωση και η κοινή διαβίωση με κάποιον άλλον.

Άρα τι μας εμποδίζει από το να είμαστε ευτυχισμένα μόνοι ; "

Για μένα ο έρωτας σου κλέβει κάτι σε αφηνει ευάλωτο, δεν μου αρέσει αυτή η αδυναμία ...μάλλον δεν μου παει κιόλας..

Απενοχοποίηση, στασιμότητα, τρέμουλο, γένεση ..έρωτας
όλα θα με κρίνουν και πάλι απο την αρχή ....

Αυτά !

Ανώνυμη των 17:37

σημ. καλή συνέχεια

3:10 PM  
Blogger Emmanuel G. Mavros said...

Μου αρέσει η σκέψη και η άποψη, γιατί όμως ο έρωτας ή η αγάπη κάτι πρέπει να σου κλέψουν; Γιατί βάζουμε την υπέρτατη αίσθηση στη θέση του κλέφτη; Γιατί δεν μπαίνουμε εμείς στην σκέψη και να πούμε πόσο πιο πολύ ευτυχισμένοι θα είμασταν άν ελεύθερα εκφραζώμασταν, ο ένας με τον άλλον για αγαπήσαμε, ερωτευτηκάμε ο ένας τον άλλον έτσι όπως ακριβώς είμασταν; Γιατί δεν λαμβάνουμε την ευτυχία ως αποτέλεσμα των αισθήσεων; Των πιο δυνατών! Γιατι όλο αυτό να μην φέρνει την αρμονικότητα; Όλα αυτά τα γιατί είναι που με κάνουν ακόμα να αισθάνομαι και να είμαι ευτυχισμένος ζώντας σε μια απόλυτη αρμονία, δίχως να απαιτώ.

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο και για το ενδιαφέρον των συζυτήσεων.

3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

γιατί απο την φύση του ο έρωτας είναι κατι το αρπακτικό, δεν σου δίνει σου παίρνει ..και όταν φύγει σε ερημώνει
(δεν μιλάω για αγάπη)

Απο την άλλη ίσως η διαφορά μας να είναι ότι εγώ φοβάμαι να αλλοιωθώ έτσι απλά, άπρακτα.

Ανώνυμη των 17:37

(γνωριζόμαστε οπότε δεν υπάρχει λόγος να ευχαριστείς όλα οκ )

3:38 PM  
Blogger Emmanuel G. Mavros said...

Έρωτας και Αγάπη αποτελούν το ίδιο συναίσθημα. Δεν είναι δυο διαφορετικές έννοιες. Για μένα αν πεθάνει ο έρωτας πεθαίνει και η αγάπη. Ακολουθούν ιδιες πορείες! Και η πορεία αυτή αποτελεί επένδηση στο μέλλον σε μια κοινή πορεία προόδου.

Γνωριζόμαστε? Μπορεί. Πάντως σε ευχαριστώ για μια ακόμα φορά.

Συμπάθαμε για μερικά ορθογραφικά ξεφεύγουν από την δαχτυλογράφηση.

4:04 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home